HTML

Amerikába jöttem...

Kedves otthoni ismerősöknek, akiket érdekel mi is történik velünk Amerikában.

Friss topikok

  • Bobo01: Sziasztok! Gratulálok a kislányotokhoz! Már lassan lejárt a 2 hét, még nem született meg? Remélem ... (2010.05.09. 09:49) Ujratoltve
  • chmanor (Robi): (Sajnos nem enged kommentelni a legfrissebb bejegyzéshez, szóval most ide írok.) Nem ismerjük eg... (2010.04.24. 15:12) Blogbaratok
  • alex69: Áruljátok már el, mennyi pénz kell ahhoz, hogy én egy vegyek egy középosztályhoz illő, pár szobás,... (2009.12.12. 18:16) Eletkepek
  • K@te: Hali! Én most kezdtem el olvasni a blogodat, jópofa a sítlus ahogy írsz. Előszörl, majd végigolvas... (2009.12.06. 18:48) Lefekves elott
  • csari1: Azta! Én is relés vezérlőszekrényeket tervezek, csak itthon. Remélem nem sokáig...:) Gratula Nekt... (2009.12.01. 16:05) Sokminden tortent

2008.08.27. 06:49 SzLaci

Huzd meg jobban, menjen a munka...

Hali!

 

Jok az informatoraid Rol&. Valoban dolgozunk, csak nem volt meg biztos semmi, aztan addig nem akartam rola irni. Most ezert volt ez a hosszu hallgatas, mert egyebrol meg nem nagyon tudtam volna irni, mivel a munkakeresesen kivul mast nem nagyon csinaltam. A Zsuzsi 3. hete dolgozik egy kozeli ovodaban, en meg csak ma kezdtem. Ugyhogy a Zsuzsi relativ konnyen talalt munkat, en annyira nem. Nalam az egesz ugy kezdodott, hogy a nagy munkakereses kozepette meglatogattuk az itt elo, volt kozepiskolai tanaromat es csaladjat, akik 12 eve vannak itt es nagyon kedvesek, segitokeszek, mindjart felvilagositottak a kezdeti teendokrol, nehezsegekrol, valamint azonnal elkezdtek szervezkedni, hogy talaljak munkat. Ezek utan meghivtak egy buliba, ahol tobb olyan ember is volt (magyarok), akiknek sajat vallalkozasuk van. Elmentunk ebbe a buliba, ami egyebkent egy magyar lany szulinapi bulija volt. Megerkeztunk es ugy fogadtak, mintha mar regota ismernenk egymast. Mindenki nagyon kedves volt. Na itt talakoztam a mostani fonokommel, aki erosaramu rendszereket kivitelez. A fiaval kozos a vallakozasuk, a fia szerzi a munkakat, o pedig a vezeto szerelo. Na itt egybol meg is egyeztunk, hogy nala fogok dolgozni. A buli szombaton volt, ma kedd van es megvolt az elso munkanapom. Ugyhogy a jelenlegi munkakorom: villanyszerelo. Ma a fonokkel voltam egesz nap, 3 csaladi hazban voltunk szerelni, mindenhol apro feladatok voltak. A heten viszont megyunk meg egy masik varosba, ahol ott is maradunk 3 napot, mivel az egy nagyobb munka, messze van es bele kell huzni... A varos neve Lake Havasu, javaslom ferfiaknak, hogy irjak be a google keresobe es valasszak a kep keresese linket. A Zsuzsi mar aggodik, hogy nem jovok haza... :)

Amugy nagyon tetszik a melo, mert a fonok nagyon rendes. Egyelore.. Csak el ne szurjak valamit... :)

Szoval vegre megnyugodhatunk, mert mar en is dolgozom... Nehez szules volt (6 het), de sikerult. Az biztos, hogy amerikai referencia nelkul nagyon nehez melot talalni, mert azt mindenhol kerik. Nem erdekli oket, hogy te Magyarorszagon mit csinaltal, azzal nem nagyon foglalkoznak. Legalabbis azokban a munkakorokben, amiket en megpalyaztam...  

Itt viszont, ahol most dolgozom, magyarokkal vagyok korulveve, akik ugyanugy bejartak ezt az utat, tudjak, hogy nehez elkezdeni, segitenek, turelmesek. Addig maradhatok, amig kedvem van, vagy amig ki nem rugnak. :) Szoval orulunk.

Remelem, hogy par ev mulva mi is ugyanigy tudunk majd valakinek segiteni, aki esetleg ugy gondolja, hogy szerencset probal... Addig gondolkodjatok el rajta! :)

Na mara ennyi, varom a kommenteket, mar ha egyaltalan valaki meg olvassa a blogot, mert elegge elhanyagoltam.

Na sziasztok, megyek aludni!

 

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://laciamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr45634982

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Anita 2008.08.27. 20:27:58

Gratula a munkátokhoz, Zsuzsi aggodalmát meg megértem! ;)
Én is megnéztem ám a képeket, mert muszáj volt... ;)

Rol& 2008.08.29. 10:20:31

Remélem vittél magaddal fényképezőgépet is...gondoltál a haverokra :-).
Még jó is, hogy villanyt szerelni mentél oda. Képzeld csak el, ha mondjuk vízvezeték szerelőként utaznál oda...aztán ha hazamész és mondod, hogy elhárítottál néhány dugulást, meg betömtél néhány lyukat...a Zsuzsi le is szedné a fejed :-).
Csak nehogy kiderüljön, hogy beléptél az Arizóniai-Magyar Maffiába, és valahányszor elutazol 2-3 napot villanyt szerelni, eltűnik, vagy rejtélyes körülmények között meghal néhány befolyásos ember, vagy koronatanú az adott környéken.

betti@kraji 2008.08.31. 21:22:00

sziasztok!

Igen, igen! Mi is olvasunk titeket!:-) Gratulálunk a munkához. Puszi nektek

Árpi 2008.09.30. 22:12:38

Szeva Lacibá,

hogy állsza fúrással? cg kv megvolt? itt szabival csak kv-ni lehet, de rászoktatom... jó volt a tanárom!

Jó legyél, tejfakasztón jelentkezz be!

Á.

Retekegér 2008.10.03. 18:42:28

tényleg próbálkozik... gyengülök...gyere vissza... nem sokáig bírom...

SzLaci 2008.10.04. 05:06:12

Milyen tejfakaszto? Viktoreke? Vagy valamirol lemaradtam?
A cigirol meg leszoktam... legalabbis 2 hete nem szivom.

Árpi 2008.10.04. 20:27:53

igen, Viktorék szaporodnak! Meg kell tenni mindent, hogy a kis csajnak legyen kajája... Szerencsére már van tapasztalatunk, de sajnos nélküled kell e nehéz feladattal megküzdenünk...

Á.
süti beállítások módosítása