HTML

Amerikába jöttem...

Kedves otthoni ismerősöknek, akiket érdekel mi is történik velünk Amerikában.

Friss topikok

  • Bobo01: Sziasztok! Gratulálok a kislányotokhoz! Már lassan lejárt a 2 hét, még nem született meg? Remélem ... (2010.05.09. 09:49) Ujratoltve
  • chmanor (Robi): (Sajnos nem enged kommentelni a legfrissebb bejegyzéshez, szóval most ide írok.) Nem ismerjük eg... (2010.04.24. 15:12) Blogbaratok
  • alex69: Áruljátok már el, mennyi pénz kell ahhoz, hogy én egy vegyek egy középosztályhoz illő, pár szobás,... (2009.12.12. 18:16) Eletkepek
  • K@te: Hali! Én most kezdtem el olvasni a blogodat, jópofa a sítlus ahogy írsz. Előszörl, majd végigolvas... (2009.12.06. 18:48) Lefekves elott
  • csari1: Azta! Én is relés vezérlőszekrényeket tervezek, csak itthon. Remélem nem sokáig...:) Gratula Nekt... (2009.12.01. 16:05) Sokminden tortent

2008.11.06. 04:07 SzLaci

Happy Halloween!!!

 

Na jo, meg nincs karacsony, de ugy gondoltam, hogy mivel jelentos esemenyek tortentek, ezert mindenkeppen irnom kell. 3 esemeny. Az egyik minden evben egyszer fordul elo, a masodik 4 evente, a harmadik pedig egyszer egy eletben.

 

Eloszor is minden evben van itt Halloween. Megserteni nem akarok senkit, hogy elkezdem magyarazni, hogy mi az, ezert inkabb teszek fel par kepet, ahol lathatjatok, hogyan is telt nekunk az elso. A buli nalunk volt, jottek is az emberek - szakacsok, gesak, elnokjeloltek, ex-elnokok, neg... afroamerikai rapperek...stb - tizesevel, kb 40-en. A buli vegere senki nem maradt szomjan - en meg mondjuk ittam volna, de mondtak, hogy mar nem kene - ugyhogy mindenki elegedetten tavozott, kiveve aki nem tudott es itt aludt a kanapen.

Ime par kep:

Ezen a kepen en vagyok lathato, ahogy eppen mutatom Zsuzsinak, hogy ott egy hullocsillag, de Zsuzsi inkabb fenykepezett, ugyhogy nem latta. En sem lattam a haztol, csak hallottam.

 

 

 

Ezen a kepen hugom van, aki Dorothy, George, aki Captain Stabbin es Diesel kutya, aki fegyenc, csak a sapka mar lecsuszott a nyakara, a fekete sulygolyot meg mar leette a labarol.

 

Az itt lathato kepen Dorothy hugom lathato Hamburgerlany Zsuzsival, akik eppen dietas, szensavmentes asvanyvizet kortyolgatnak.

 

 

Ezen a csoportkepen be tudok mutatni par embert, akiket lehet, hogy nem ismertek. Balrol jobbra haladva. Szoval ott az afroamerikai rapper, aki jo fej srac, most epp azt mutatja, hogy 2 kepet csinaljon a fotos, mert neki is kell egy. Aztan megint en vagyok, mogottem probal George batyja is szerepelni a kepen, de nem hagyom. Aztan Hamburgerlany Zsuzsi ul ott, mogotte takarasban a soroshordonak oltozott szomszed srac, aki meg sort is tudott csapolni a jelmezebol. A tobbiek direkt hatatforditottak, mert nem szeretik a fotost.

 

 

Ennyi a Halloweenrol...

 

A masik jelentos esemeny, ami ugye 4 evente van itt, mint ahogy otthon is, a valasztas. Igen, megvan az uj elnok, aki nekem eleg szimpatikus, de sokkal tobbet nem tudok rola elmondani.

Na de mar annyira nem is fontos, mert a kovetkezo dolog elhomalyositja az elozo kettot, mert ilyen csak egyszer van az eletben: fater fogott egy 8 kilos pontyot. Nem eliras, nem 2-t akartam irni, nem 3-at. 8. Nyugodtan mindenki rakereshet a neten, hogy letezik 8 kilos ponty, igaz eleg hihetetlen. Na ezt most faterom kifogta. Ha barki ketelkedne benne, hogy ilyen van, annak itt van a kovetkezo kep (a halat lekicsinyitettem, hogy egyaltalan beleferjen a kepbe). Lathato, hogy apu meg mindig kemenyen koncentral, erosen tartja a halat, nehogy megszokjon. Ime a bizonyitek:

 

 

Na ugye, hogy van ekkora ponty...

Na mara megint el kell koszonnom, mert veszesen kozeledik a lefekves ideje. Remelem, hogy otthon mindenkivel minden rendben van, a szuletendo kisbabak es az eppen most szuletettek is jol vannak (mert mindenfele van am).

Nyugodtan irjatok e-mailt, mert erdekelne, hogy mi van!!!

 

Jok legyetek!

 

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://laciamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr75753286

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Retekegér 2008.11.10. 09:59:15

Ne kettőt írj egyszerre mert előfordul hogy az ember lusta legörgetni és csak az utolsót veszi észre. Amúgy nagyon jó...ettől eltekintve...persze ez elég nagy baj... de amúgy jó.

főnök 2008.11.11. 19:27:42

Szeva Lacibá! Büszke lehetsz apádra, ekkora ponty nincs amerikába! Se! Üdv nektek!
Pannácska képek: www.picasaweb.google.hu/kucurka001
Még egyenlőre téli álmot alszik, mert nálunk az is van. Mármint tél. Üdv

Retekegér 2008.11.11. 21:11:53

körbejártam a dolgot, a Magyar Akvarista és Vízisport Szövetség honlapja szerint Magyarországon 19 édesvizi potyfaj található, melyek felnőtt egyedeinek tömege 2-7 kg között van. Feljegyzések szerint a tatárjáráskor Ukhullaz, a harcos kifogott egy 12 kg-os példányt, erről azonban a történészek hosszas kutatómunkával bebizonyították, hogy egy kutya volt.
Tehát biztos hogy lehetetlen ekkora pontyot fogni.
süti beállítások módosítása