HTML

Amerikába jöttem...

Kedves otthoni ismerősöknek, akiket érdekel mi is történik velünk Amerikában.

Friss topikok

  • Bobo01: Sziasztok! Gratulálok a kislányotokhoz! Már lassan lejárt a 2 hét, még nem született meg? Remélem ... (2010.05.09. 09:49) Ujratoltve
  • chmanor (Robi): (Sajnos nem enged kommentelni a legfrissebb bejegyzéshez, szóval most ide írok.) Nem ismerjük eg... (2010.04.24. 15:12) Blogbaratok
  • alex69: Áruljátok már el, mennyi pénz kell ahhoz, hogy én egy vegyek egy középosztályhoz illő, pár szobás,... (2009.12.12. 18:16) Eletkepek
  • K@te: Hali! Én most kezdtem el olvasni a blogodat, jópofa a sítlus ahogy írsz. Előszörl, majd végigolvas... (2009.12.06. 18:48) Lefekves elott
  • csari1: Azta! Én is relés vezérlőszekrényeket tervezek, csak itthon. Remélem nem sokáig...:) Gratula Nekt... (2009.12.01. 16:05) Sokminden tortent

2008.12.09. 04:21 SzLaci

Sokminden tortent

Sziasztok!

 

Bocsi mindenkitol, hogy megint ennyi ideje nem irtam, de ugy porogtek az esemenyek, hogy eszre sem vettem, hogy eltelt 1 honap. Hol is kezdjem?

Eloszor is, 5 hettel ezelott kaptam egy telefonhivast egy cegtol, hogy olvastak a neten az oneletrajzomat, es jo lenne ha bemennek allasinterjura. Valamikor akkor be is mentem, ha jol emlekszem szerdai napon. Megvolt az interju, mondtak is, mint mar oly sokan, hogy majd jelentkeznek, mivel meg tobb embert is meghallgatnak. Gondoltam, hogy ide sem jovok tobbet, ismerem ezt a dumat. Aztan legnagyobb meglepetesemre kovetkezo hetfon hivtak, hogy menjek be, mert van egy ajanlatuk. Be is mentem, aztan megegyeztunk. Ugyhogy azon a heten szerdan kezdtem is, es azota meg nem rugtak ki, ugyhogy remenykedem, hogy ez igy is marad. A munkat szeretem, reles vezerloszekrenyeket tervezek, rajzolok, meg meg is kell epitenem, valamint a vegen tesztelni. Meg allitolag plc-ket is fogok majd programozni, de azt meg nem kellett csinalnom. 

Aztan meg ugy alakult, hogy a George-nak szuksege lett a kocsijara, amit hasznaltam, ugyhogy kb 2 het alatt gyorsan kocsit kellett vennunk. Jartuk is a kereskedeseket kemenyen, szinte minden nap. Volt sok kocsi, foleg olcso es rossz, meg draga es jo. Azert nagynehezen sikerult talalni egy nem olyan dragat, es nem is olyan rosszat, egy 2000-es Toyota Corollat, ami kulsore nem nagyon tetszik, de a motorja nagyon rendben van (eddig). Azota azzal jarok, ami azert jo, mert a munkahelyem eleg messze van, a kocsi viszont keveset eszik. Hallom, otthon is jo olcso lett a benzin, itt is lement az ara, 20 dollarert tankolom tele a kocsit. Az azert nem rossz.

Aztan a harmadik, hogy lassan szeretnenk tesomekat megszabaditani tolunk, ugyhogy elkezdtunk alberlet utan nezni. Na itt ez ugy nez ki, hogy vannak olyan lakoparkok, ahol maganlakasok vannak, azt meg lehet venni, meg olyanok, amiket kizarolag berbeadasra epitenek. Magyaran, nem a tulajdonossal egyeztetsz, hanem van egy irodaja a lakoparknak, aztan oda kell menni, ha lakast akarsz berelni. Kb 2 hete folyamatosan lakast keresunk, most vegre talaltunk. A hetvegen ala is irtuk a szerzodest, januar 10-en koltozunk. Azt hiszem, eleg szep helyre, itt az apartmanhaz weboldala: http://www.ironhorseattramonto.com/

Azt azert meg hozza kell tennem, hogy a legkisebb lakast valasztottuk, ami 2 szobas, 65 negyzetmeter, meg van hozza egy 7-8 negyzetmeteres erkely. A Floor Plans menupont alatt az A1-es alaprajz. Mar nagyon varjuk a koltozest... Messzire nem megyunk, mert tesomektol 5 percnyire van. Igy kicsit viccesnek tunik, hogy akkor miert kerestuk 2 hetig. Nem vettuk eszre...

Keresztfiunk, Gergo pedig ma (itt meg 8-ka van) 2 eves, ezuton is BOLDOG SZULINAPOT neki! Sajnos ritkan latjuk.

Majd szedek ossze par kepet es rovid idon belul ujra frissitem az oldalt.

 

Puszi mindenkiek! (kiveve a fiuk)

 

 

 

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://laciamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr87812480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Retekegér 2008.12.09. 07:15:30

sörözős az erkély?

SzLaci 2008.12.10. 05:11:16

Ha meg nem is az, januartol az lesz...

teca 2008.12.10. 11:33:57

Köszi a köszöntést, megvolt az ünneplés. Rohamosan nő a kiskrapek, most épp lebetegedett szegény. Tök jó,h a saját lábatokra álltok és h ilyen jól mennek a dolgok. Így tovább. pusz: TEca és a család

csari1 2009.12.01. 16:05:44

Azta! Én is relés vezérlőszekrényeket tervezek, csak itthon.
Remélem nem sokáig...:)

Gratula Nektek mindenhez!

üdv
csari
süti beállítások módosítása