HTML

Amerikába jöttem...

Kedves otthoni ismerősöknek, akiket érdekel mi is történik velünk Amerikában.

Friss topikok

  • Bobo01: Sziasztok! Gratulálok a kislányotokhoz! Már lassan lejárt a 2 hét, még nem született meg? Remélem ... (2010.05.09. 09:49) Ujratoltve
  • chmanor (Robi): (Sajnos nem enged kommentelni a legfrissebb bejegyzéshez, szóval most ide írok.) Nem ismerjük eg... (2010.04.24. 15:12) Blogbaratok
  • alex69: Áruljátok már el, mennyi pénz kell ahhoz, hogy én egy vegyek egy középosztályhoz illő, pár szobás,... (2009.12.12. 18:16) Eletkepek
  • K@te: Hali! Én most kezdtem el olvasni a blogodat, jópofa a sítlus ahogy írsz. Előszörl, majd végigolvas... (2009.12.06. 18:48) Lefekves elott
  • csari1: Azta! Én is relés vezérlőszekrényeket tervezek, csak itthon. Remélem nem sokáig...:) Gratula Nekt... (2009.12.01. 16:05) Sokminden tortent

2008.08.01. 10:11 SzLaci

Nehany kaktusz es egyeb dolgok...

 

Hello-bello!

 

Remelem, nem kell majd mindig ezzel a mondattal kezdenem, de most megint kenytelen vagyok leirni: reg jelentkeztem. Igaz, sok erdekeset nem tudtam volna irni, mivel nem tortent sok ujdonsag. Sok idot toltok a gep elott, bongeszem az allasokat, megyunk vasarolni, neha kirandulunk, meg neha atjonnek a szomszedok... Ma viszont vegre megszereztem az amerikai jogsit. Zsuzsi is megcsinalta felig, azaz a tesztet megirta, de forgalomba nem mehetett, mert neki meg nincs biztositasa egyik kocsira sem, addig meg kockazatos. Jovo heten viszont mar neki is meglesz. A teszt nem volt bonyolult, 30 kerdes, azt hiszem 10-et el is szurhatsz, en is beneztem 3-at. Aztan meg parhuzamos parkolasban szerzett tapasztalataimat kellett bemutatnom, ez volt a rutinvizsga (2 perc). Majd miutan ezt sikerrel vettem, beult mellem a vizsgaztato neni, tettunk egy kort kb 5 perceset, amiben megint sikerult 2 hibat ejtenem, de ez meg belefert. Egyszer nem alltam meg a stoptabla vonalaban, meg egyszer 30 helyett 35 merfolddel mentem. Kicsit mondjuk beparaztam, mikor a vizsga vegen elkezdte sorolni a no, hogy mit hibaztam, azt hittem nem enged at. Ja es mindez 3 ora alatt tortent, varakozassal egyutt es belekerult 10 dollarba. Es csak ennyi annak is, aki 16 eves, nincs jogsija es szeretne. Nincs 3 honap suli, elsosegely tanfolyam, muszaki vizsga, rutinvizsga, 1 honap vezetes, forgalmi vizsga, meg 100-150ezer forint.

A jogsimat itt latjatok, a szamot kitakartam, mert allitolag vissza lehetne vele elni:

 Szep mi?

Rozsa keresere teszek fel par kaktuszos kepet is, bar annak ellenere, hogy eleg sok kaktusz van errefele, meglepoen keves kepen lathatoak. Azert talaltam parat. A multheti kanyonos, folyos kirandulasbol is teszek fel kepet, valamint Zsuzsit is lathatjatok Phoenix utcain egy szep magas palmafa alatt. Ja azt viszont nem is tudtam, hogy Amigo haveromnak van itt uzlete, de mikor megtalaltam, gyorsan lefenykepezkedtem elotte, bar nem tudom mennyire fog latszani a felirat. Amugy meg ti is irhatnatok, hogy mizu van veletek, mert erdekelne. Ha valaki nem tudna az e-mail cimem, annak tessek:

szlusa@yahoo.com

 

Most viszont mar ejjel egy ora, ami azt jelenti, hogy ti mar javaban dolgoztok (he-he), ugyhogy megyek aludni.

Na itt vannak a kepek:

 

4 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://laciamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr30595644

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Retekegér 2008.08.01. 16:33:41

Mezőtúron nagyobb víz van.
Egyébként biztos megtáltosodsz kint, mert itthon sose mentél 30mérföld fölé (bár ez autópályán már néha zavaró volt)
Höhö....

SzLaci 2008.08.01. 19:12:29

Itt is csak veletlenul mentem fole, mert azt hittem km/h es nem merfold. Mikor megtudtam, rogton elkezdtem szedulni a sebessegtol... :)

Rózsa 2008.08.02. 09:59:46

kösziiiiiiiiiiiiiiiiii..... :)

majd írunk mailt... mert vannak hírek ezerrel...

pusz

Rózsa és Rolcsi

Rol& 2008.08.26. 08:37:10

A CIA-s haverjaim jelentették, hogy már mindketten dolgoztok. Erről semmi infó a blogon?
süti beállítások módosítása