HTML

Amerikába jöttem...

Kedves otthoni ismerősöknek, akiket érdekel mi is történik velünk Amerikában.

Friss topikok

  • Bobo01: Sziasztok! Gratulálok a kislányotokhoz! Már lassan lejárt a 2 hét, még nem született meg? Remélem ... (2010.05.09. 09:49) Ujratoltve
  • chmanor (Robi): (Sajnos nem enged kommentelni a legfrissebb bejegyzéshez, szóval most ide írok.) Nem ismerjük eg... (2010.04.24. 15:12) Blogbaratok
  • alex69: Áruljátok már el, mennyi pénz kell ahhoz, hogy én egy vegyek egy középosztályhoz illő, pár szobás,... (2009.12.12. 18:16) Eletkepek
  • K@te: Hali! Én most kezdtem el olvasni a blogodat, jópofa a sítlus ahogy írsz. Előszörl, majd végigolvas... (2009.12.06. 18:48) Lefekves elott
  • csari1: Azta! Én is relés vezérlőszekrényeket tervezek, csak itthon. Remélem nem sokáig...:) Gratula Nekt... (2009.12.01. 16:05) Sokminden tortent

2008.11.06. 22:56 SzLaci

Eddig is tudtam...

Mivel ma volt egy kis idom, ezert tanulmanyozgattam a blogszerkeszto programot. Nem mintha eddig nem tudtam volna, de ma megjobban rajottem, hogyan kell azt megcsinalni, hogy ha a kepre kattintasz, akkor az teljes mereteben, uj ablakban jelenjen meg.

Na mivel erre rajottem, illetve mar tudtam eddig is, ezert a kesobbiekben az alabbiak szerint fognak a blogon a kepek megjelenni.

A eset:

Teljesen normalis csoportkep nem olyan nagy meretben, amire ha rakattintassz, akkor nagyobb lesz:

 

 

B eset:

Ebben az esetben, mivel a kep tul kicsi, ezert nem minden az, aminek latszik. Ezert celszeru felnagyitani a felreertesek elkerulese vegett. Erre van 2 pelda is:

 

 

 

 

C eset:

Ez az eset pedig az, amikor szeretnek segiteni nektek, hogy eszrevegyetek a kepen a lenyeget es ne terelje el a figyelmeteket semmi. Erre az alabbi pelda szolgal:

 

 

Ezek utan ez igy lesz... Csa!

 

6 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://laciamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr12754932

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Retekegér 2008.11.09. 22:22:29

Nagyon kreatív.
Kezdesz formába lendülni...

SzLaci 2008.11.11. 01:33:00

Koszonom a pozitiv kritikakat, kedves Retekeger, pontosan ez volt a celom. Szeretnem megtalalni a kozos hangot a celkozonseggel, akik mivel fiatalok, fogekonyabbak a humorosabb bejegyzesekre. A blogot olvaso idosebb korosztaly humorerzeket ismerve, ok sem fognak ezen megbotrankozni. Ha pedig valaki hasonlo problemaval kuzdene, mint Te, kedves Retekeger, hogy csak a legfrissebb bejegyzest olvassa el, annak felhivom figyelmet arra, hogy az "Eddig is tudtam..." bejegyzes elott talalhato egy masik uj bejegyzes "Happy Halloween!" cimmel. Ajanlom mindenki figyelmebe! Koszonettel: A Blogszerkeszto

Retekegér 2008.11.11. 21:04:40

online blogíró tanfolyam nálam.
Kérésre kihelyezett tanfolyamok, utazási költség és szállás biztosítása ellenében

Retekegér 2008.11.21. 11:03:24

Sanyi.
Zoli.

Rol& 2008.12.06. 22:31:34

Nagy nap ez a mai! Pont 1 hónapja nem írtál lófaszt se a blogdra. Amúgy boldog mikulást!

SzLaci 2008.12.07. 04:15:07

Ebben teljesen igazad van, tenyleg 1 honap eltelt. Holnap potolom a hianyossagot. Nektek is boldog mikulast!
süti beállítások módosítása