HTML

Amerikába jöttem...

Kedves otthoni ismerősöknek, akiket érdekel mi is történik velünk Amerikában.

Friss topikok

  • Bobo01: Sziasztok! Gratulálok a kislányotokhoz! Már lassan lejárt a 2 hét, még nem született meg? Remélem ... (2010.05.09. 09:49) Ujratoltve
  • chmanor (Robi): (Sajnos nem enged kommentelni a legfrissebb bejegyzéshez, szóval most ide írok.) Nem ismerjük eg... (2010.04.24. 15:12) Blogbaratok
  • alex69: Áruljátok már el, mennyi pénz kell ahhoz, hogy én egy vegyek egy középosztályhoz illő, pár szobás,... (2009.12.12. 18:16) Eletkepek
  • K@te: Hali! Én most kezdtem el olvasni a blogodat, jópofa a sítlus ahogy írsz. Előszörl, majd végigolvas... (2009.12.06. 18:48) Lefekves elott
  • csari1: Azta! Én is relés vezérlőszekrényeket tervezek, csak itthon. Remélem nem sokáig...:) Gratula Nekt... (2009.12.01. 16:05) Sokminden tortent

2009.08.29. 06:22 SzLaci

Blogbaratok

 

Sziasztok!
 
Mar majdnem ugy volt, hogy nem irok soha tobbe a blogra, mert mar annyi ideje nem irtam, hogy el is felejtettem a blogcimemet, amikor tortent valami. Ratalalt a blogomra Niki, aki szinten Phoenixben el, valamint rajta keresztul Zoli is. A kozos mindharmunkban, hogy blogot irunk otthon maradt barataink, rokonaink tajekoztatasa celjabol. Na hat es pechemre kivancsisagbol rakattintottam az o oldalukra (linkek a linkblog menu alatt). Es akkor jott a meglepetes… Na ok komolyan veszik a temat. Es mivel aki ismer az tudja, hogy nem szeretek a vert mezony tagja lenni, ezert mostantol en is komolyan veszem. De nagyon… Akar napi frissitesekkel szolgalok majd hirekkel, erdekessegekkel, mindenfele temaban, ami hasznos lehet azoknak, akik ki szeretnenek jonni Amerikaba latogatoba vagy veglegesen. Nem is huzom sokaig az idot, mindjart itt az elso ilyen, mindenki szamara rengeteg tanulsaggal szolgalo iromany. Tessek:
 
Mivel Arizonaban elunk, ezert aki meg szeretne minket latogatni, annak celszeru ide jonni, ha talalkozni akar velunk. Na es mi a legjellemzobb Arizonara? A hideg vagy a meleg? Igen, a meleg… A meleg errefele ugy alakul ki, hogy sokat sut a nap. Az pedig komoly veszelyekkel jar, ugyhogy aki erre jar mindenfelekeppen hasznaljon naptejet. Balazs 4 eve jott ki. Nem hasznalt naptejet. Nagyon meg is jarta. Ime a bizonyitek.
Elotte:
 
 
Utana:
 
 
A kepen jol latszik, hogy mostmar kenegeti magat, de mar keso.
 
 
Na aztan meg sok hasznos dolog van meg amire fel kell hivjam a figyelmeteket. A sivatagi eghajlatnak koszonhetoen sok olyan allat van, ami otthon nincs. Semmikeppen ne vegyel fel cipot ugy, hogy elotte nem razod meg, hogy van e benne skorpio vagy mergespok, plane, ha halk, morgo hang hallatszik a cipobol. Evente atlagosan otven embert talalnak meg errefele halottan a lakasaban, fel par cipoben. En is naponta negyet–otot kirazok belole.
 
Aztan, ha hosszabb utra indulsz, akkor mindenkeppen vigyel magaddal kello mennyisegu folyadekot. Az ember nem is gondolna, hogy milyen szornyu dolgok tortenhetnek. Egyszer velem is elofordult, hogy nem voltam eleg elovigyazatos es feluton kifogytam a sorbol, aztan Zsuzsi italabol kellett innom, nehogy szomjanhaljak a nagy melegben.  Nem is szeretek rola beszelni se.
 
Aztan a rend orei is maskeppen allnak a dolgokhoz itt, mint otthon. Nem nagyon szeretnek dolgozni. Szemben a magyar kollegaikkal. Otthon lepten nyomon belefutott az ember egy-egy rutinellenorzesbe, aminek persze kizarolagos celja, hogy a rendor meggyozodhessen arrol, hogy semmi problemaja, panasza nincs a sofornek. Otthon meg a szondara sem sajnaljak a penzt… Itt meg mi van? Csak akkor hajlando megallitani a lustaja, amikor valami szabalytalansagot csinaltal. Ja… igy konnyu. Anyagiakra valo tekintettel a draga szondat sem fujatja veled azonnal, sokkal inkabb az olcso “setalj vegig a vonalon” vagy a “kovesd az ujjamat a szemeddel” teszttel ellenoriznek. Ezt nagyon ellenzem. A 3 oraja elfogyasztott pohar sor meg siman kimutathato lenne, ami meg teljes mertekben befolyasolja a tudatodat es balesetveszelyes. Szornyu… Szerencsere mindezek ellenere Phoenix az egyik legbiztonsagosabb amerikai varos kozlekedes szempontjabol.
 
Az emberekkel vigyazzatok, nagyon baratsagtalanok. A multkorjaban tortent, hogy egy boltban majdnem osszeszolalkoztam valakivel, mert tobbszori felszolitasra voltam csak hajlando eleallni a sorban, mivel nekem csak egy kenyerem volt, neki meg tele volt a kocsija. Kozben meg vigyorgott, hogy nekem csak egy kenyerre futja. Csak futnek vele ossze megegyszer…
 
Na egyelore ennyi okossag eleg. Amuggy jol vagyunk, az evfordulos bejegyzest elhalasztottam jovore, de akkor fergeteges lesz, ne felejtsetek el! 2010. julius 10.
 
Na most megyek, mert Zsuzsi hozott valami dvd –t haza, amit most akkor megnezunk.
 
Tovabbi jo netezest!
 
 
 
 

 

11 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://laciamerika.blog.hu/api/trackback/id/tr661345517

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Robi16 2009.08.29. 14:01:57

Na végre, Én is idetaláltam. Jó volt olvasni a történeteteket, illetve hogy ilyen jól alakult minden.:D Örülök, hogy elhatároztad, hogy rendszeresen frissíted a blogot, most már Én is olvaslak rendszeresen.

Noferuaton 2009.08.29. 18:07:27

Szia! Na orulok, hogy sikerult ekkora lokest adnunk neked! :)
Hat latom a humor az megvan......nagyon jo volt olvasni a bejegyzesedet, sok uj infoval szolgalt szamomra..hehe..foleg a naptejes dologra jo hogy figyelmeztettel! Kezdek ugy kinezni mint Balazs......puszi! Jovok nemsokara, remelem akkor is ujat olvashatok! Nikk

Aranylábú Zseni (sajnálom Nathan) 2009.09.01. 20:49:37

napi frissítés..na ja, sokat akar a ....
amúgy miből rázod ki azt a négy-öt halott embert?
Egyébként szerintem ez a Balázs-dolog kamu.

Noferuaton 2009.09.07. 10:52:38

Szia!
Itt is megkoszonom a szep estet, remelem nemsokara talalkozunk ujra!
Pussz! Nikk

Noferuaton 2009.09.15. 04:29:28

Szia!
"Akar napi frissitesekkel szolgalok majd "--ideztelek.....varjuk! :):)

Noferuaton 2009.09.15. 04:29:38

Szia!
"Akar napi frissitesekkel szolgalok majd "--ideztelek.....varjuk! :):)

2009.10.09. 06:34:31

Sőt, mind a négyen. Én is idetaláltam. :) New Yorkban élek, onnan írkálom a blogomat. Várlak nagy-nagy szeretettel Téged/Titeket.
Jövök gyakran és a linket is kitettem már. Üdv.
tinkmara.freeblog.hu/

alex69 2009.12.12. 14:08:15

God Bless You!
Köszönöm ezt a blogot, nagyon szép, és intelligens írások vannak rajta.
Én is kikészülök, mert itthon már kikészültem: két kiskorú gyermekem van, 1 és 4 évesek és egy éve keresek állást. Engem 40 évesen nagyon zavar, hogy még mindig a komcsik vannak itt hatalmon, és hogy az életszínvonal 20 év alatt csak lefelé ment, kivéve a multikat kiszolgáló parlamenti képviselőkét.
Én újságíró és író vagyok, de itt ebből sem lehet megélni, mint ahogyan a becsületes munkából sem. Most a középfokú nyelvizsgára tanulok, meg pénzt gyűjtök, aztán ki akarok vándorolni valahová, egy kis farmra vágyom. Ausztrália, Kanada, vagy az USA. Tudok villanyt szerelni, bútort készíteni, akváriumokat berendezni, és prédikálni.
Protestáns vagyok, és irigylem az amerikai, több nejű keresztényeket. Szép nagy családjuk van.
Ajánlom blogjaimat:
www.aquabuilder.blogspot.com/
és:
ivanyisandor.blogspot.com/
Várom tanácsaitokat!

gtamis 2010.03.04. 20:25:34

Na mizu Laci? Már fél éve nem frissítettél! Ez így nem lesz jó! Vagyunk itt páran, akik kíváncsiak, hogy hogy alakul az életetek. Írjál kérlek gyakrabban! Minden jót Nektek és Ildiéknek is! Üdv. Kinga és Gabo

gyemantbogi 2010.03.29. 20:12:17

Boldog Szülinapot!...vagy valami hepi börszdéj :-) Üdv a 32 évesek táborában.

chmanor (Robi) · http://www.chmanor.eu 2010.04.24. 15:12:25

(Sajnos nem enged kommentelni a legfrissebb bejegyzéshez, szóval most ide írok.)

Nem ismerjük egymást. Most bővült eggyel a Robi-ismerőseid száma.:D

A profilomban átírtam a dolgokat, szóval most már Te is eltalálsz hozzám.:D

Nekem kb. minden új volt a legújabb bejegyzésedben.:) Szóval ezúton gratulálok a kisbabához!:D
süti beállítások módosítása